fredag 20. mai 2011

Blogg fra Sicilia med utrolig flotte bilder!

Denne bloggen jeg har funnet frem til nå må være noe av det flotteste jeg har sett på lenge. Virkelig egnet til å drømme seg bort. Det er en amerikansk fotograf og forfatter som ble så fascinert av Sicila at hun kjøpte seg et gammelt hus der for noen år siden. Og blogger om alt som har med Sicila å gjøre, i tillegg til å ta utrolig flotte bilder derfra.

Jeg syns bildene hennes er så fantastiske at jeg må innrømme at jeg er ikke så rent lite misunnelig...

Jeg anbefaler å besøke bloggen hennes. Du vil garantert få lyst å reise til Sicilia etter det! Og har du ikke muligheten til å reise dit kan du jo bruke bloggen som en virtuell reise. Klikk på linken for å komme til Baroque Sicily.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar